مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-12ورزشي

پلمب 1899 واحد صنفی متخلف در آذربایجان غربی


سردار مسعود خرم نیا روز یک شنبه در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی اظهار داشت: صنوفی که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون، ممنوعیت و محدودیتی را نداشته اند.

به گفته وی در این مدت 10 هزار و 238 مورد گشت مشترک با همکاری ادارات مربوطه از مجتمع های تجاری، تفریحی، اقامتی و ورزشی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این گشت ها همچنان تا زمانی که طرح فاصله گذاری ادامه داشته باشد در استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تاکنون هرآنچه در ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی تصویب شده، در استان اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن می باشد و در حقیقت دولت سیاست سلامت محور را دنبال می کند.

این سیاست سلامت محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این یعنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت محور هم به جهش در تولید سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 1899 واحد صنفی متخلف در آذربایجان غربی

پلمب 1899 واحد صنفی متخلف در آذربایجان غربی